Tisice leteniek zaplatene aj pol roka vopred - let spolocnostou zruseny - komunikacia s poskodenymi klientami a riesenie reklamacii vylucne cez jedinu e-mailovu adresu! - sumar: Nas zakaznik - nas pajac...
Letecka spolocnost SkyEurope rusi lety! - Pre vela pasazierov nic nove. V podnikani za moze darit dobre a aj horsie. Tazko charakterizovat stav, v ktorom sa spolocnost nachadza, no vzhladom na prinajmensom zvlastnu komunikaciu a neochotu normalnym, aj pre poskodeneho klienta akceptovatelnym sposobom riesit aeroliniami sposobene skody usudzujem, ze SkyEurope velmi na dobrom mene uz nezalezi. Klient poskodeny zrusenim letu ma na komunikaciu so spolocnostou a reklamacie k dispozicii jedinu e-mailovu adresu. Rezervacne centrum prijima iba nove!! rezervacie s platbami na obdobie takmer do konca roka 2009 a s poskodenymi klientami komunikuje vylucne na urovni odovzdania uz spomenutej e-mailovej adresy. Nikto nie je ochotny poskytnut telefon a ani inym sposobom riesit reklamacie - kompetentni v spolocnosti sa viac menej zatajuju a tym nechavaju poskodenych klientov v neistote. Nikoho zo spolocnosti nezaujimaju nasledne skody (zaplatene hotely, dalsie letenky do inych destinacii, neuskutocnene obchodne stretnutia a pod.) sposobene klientom zrusenim letov. Klient a to i v pripade ze sa chce s aerolinkami korektne dohodnut na nahrade skody poskytnutim leteniek do inych destinacii, ma prakticky jedinu moznost - cakat mesiac na e-mail, v ktorom sa mu spolocnost (mozno) vyjadri, ako sposobenu skodu vyriesi.
So spolocnostou SkyEurope som letel minimalne 30 krat a vzdy som tvrdil, ze ich krach nebude pre cestujucu verejnost pozitivnou spravou. Dnes, na zaklade osobnych skusenosti s jednanim firmy ohladom riesenia skody ktoru mi zrusenim letu sposobila, si svoje tvrdenie este z pred troch mesiacov zopakovat nedovolim.
Z dovodu objektivneho posudenia konania spolocnosti SkyEurope voci poskodenym klientom pripravujeme podklady k danemu letu a celu komunikaciu ako i navrh riesenia (ak nejaky ovsem bude) SkyEurope na zverejnenie. Zaroven zvazujeme podanie na kompetentne institucie a dalsie pravne kroky. Za najrozumnejsie a najvyhodnejsie pre vsetky strany vsak stale povazujeme dohodu - to by vsak musela chciet nielen strana poskodena, ale aj SkyEurope.
Poznamka na zaver: SkyEurope stale predava tisice leteniek na obdobie viacej ako pol roka vopred. Ja som 5 leteniek zaplatil tak isto pol roka vopred a neletel som nikam. Napriek tomu ze cely minuly tyzden som mal zaplatene ubytovanie v hoteli v centre Londyna, spal som doma v posteli.
Fotogaléria k článku:
Komentáre k článku:
Komentovať môžu: ›REGISTROVANÍ MENOM‹
registrovaní nickom
všetci
Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.