STUDENT AGENCY a Click2Claim spolupracujú na vymáhaní finančných kompenzácií pre klientov v leteckej doprave
STUDENT AGENCY |MM|
· V roku 2017 malo 5 % letov z Českej a Slovenskej republiky meškanie
· Finančnú kompenzáciu môže cestujúci získať, ak dôjde k meškaniu alebo zrušeniu letu, zmeškaniu nadväzného letu, alebo ak mu je odopretý nástup do lietadla, najmä vinou dopravcu
· Je možné získať kompenzáciu vo výške 250 €, 400 € a 600 €
· Odškodnenie je možné žiadať až tri roky spätne
STUDENT AGENCY uplatňuje aktívny prístup ku kompenzáciám v prípade meškania (pri vlakových a autobusových spojoch RegioJet) aj pre zákazníkov v leteckej doprave. Zaistenie ich vyplatenia aktívne ponúka v spolupráci so spoločnosťou Click2Claim.
Zmeškané či zrušené lety nie sú v súčasnosti žiadnym prekvapením. Ak je taká nepravideľnosť v lete zavinená leteckým dopravcom, má cestujúci nárok na finančnú kompenzáciu.
„V prípade, že dôjde k výraznému meškaniu letu, má cestujúci nárok na občerstvenie zodpovedajúce času čakania a dva telefónne hovory alebo e-maily zadarmo,“ hovorí Věra Janičinová, riaditeľka predaja leteniek STUDENT AGENCY.
„Pri zrušení letu má navyše dopravca cestujúcemu zaistiť náhradný let v najbližšom možnom termíne. Ak lietadlo odlieta až na druhý deň, má nárok aj na ubytovanie v hoteli a dopravu medzi hotelom a letiskom,“ dodáva František Herynk, konateľ spoločnosti Click2Claim.
Vo chvíli, keď má vinou leteckej spoločnosti lietadlo meškanie, či let je dokonca zrušený, a do cieľovej destinácie dorazí minimálne o tri hodiny neskôr, má zákazník nárok na finančnú kompenzáciu. Tá môže byť vo výške 250, 400 alebo 600 €. Výška závisí na letovej vzdialenosti – pri ceste do 1 500 km ide o kompenzáciu vo výške 250 €, 400 € dostanú cestujúci, ktorí leteli 1 501–3 500 km a pri lete nad 3 500 km je výška odškodnenia 600 €. Toto platí, ak je dopravca registrovaný v Európskej únii, alebo keď cesta prebieha z letiska na území EÚ.
Práve pre vyššie spomínané prípady spoločnosť STUDENT AGENCY uzavrela partnerstvo so spoločnosťou Click2Claim, ktorá sa zaoberá vymáhaním finančných kompenzácií. Spoločnú službu Travel Asistent ponúka STUDENT AGENCY svojim klientom k nákupu leteniek za 49 Kč.
„Sme odborníci na predaj leteniek – jednotka na českom a slovenskom trhu – a aj preto riešenie finančných kompenzácií delegujeme na odborníkov v odbore. Click2Claim overí klientovi STUDENT AGENCY nárok na finančnú kompenzáciu a za klienta zariadi uplatnenie nároku na kompenzáciu i celú komunikáciu s leteckým dopravcom,“ dopĺňa Janičinová.
„Vďaka tejto spolupráci získajú klienti STUDENT AGENCY unikátnu a veľmi užitočnú službu, ktorá im je nápomocná v prípade ťažkostí na letisku. Majú možnosť sa telefonicky obrátiť na odborných pracovníkov Click2Claim, ktorí im poradia, ako ďalej postupovať. Tisícky klientov STUDENT AGENCY tak získajú neoceniteľnú pomoc pri problémoch s letom,“ uzatvára František Herynk.
Komentáre k článku:
UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.