RegioJet plánuje od decembra jazdiť medzi Bratislavou a Košicami čo tri hodiny, začal už s prípravami
RegioJet |MM| Spoločnosť RegioJet pred niekoľkými dňami zažiadala o pridelenie kapacít pre grafikon vlakovej dopravy na nasledujúci rok 2016, ktorý vstúpi do platnosti od decembra tohto roku. RegioJet plánuje od decembra na trase z Bratislavy do Košíc a späť so svojimi vlakmi InterCity jazdiť až čo tri hodiny. Okrem toho bude RegioJetaj naďalej prevádzkovať medzinárodné spoje medzi Slovenskom a Českom a kapacitu sme, samozrejme, požiadali aj pre naše regionálne vlake na linke z Bratislavy cez Dunajskú Dtredu do Komárna.
"RegioJet plánuje v budúcom roku jazdiť so svojimi vlakmi InterCity na trase medzi Bratislavou a Košicami v trojhodinových intervaloch. Kvôli zabazepečeniu prevádzky na tejto trase sme už začali s vybavovavním ďalších vozňov a lokomotív a chystáme masívny nábor nových zamestnancov – najmä rušňovodičov, technických zamestnancov a palubného personálu," hovorí Radim Jančura, majiteľ spoločnosti RegioJet.
RegioJet tak plánuje v porovnaní s rýchlikmi ZSSK, ktoré jazdia v dvojhodinových intervaloch, jazdiť v trojhodinovom takte. Zhustením spojov zároveň vykryje prázdne miesta v grafikone po zrušených vlakoch IC ZSSK.
Cieľom RegioJetu je neustály a dlhodobý rozvoj služieb a profesionálneho servisu pre slovenských cestujúcich, zvyšovanie počtu zamestnancov a úspešné podnikanie, ktoré sa stretne s pozitívnou odozvou klientov. Preto sa rozhodol navýšiť počet spojov a zároveň zahájiť nábor nových zamestnancov. V tomto roku plánuje RegioJet na Slovensku vytvoriť desiatky nových pracovných miest.
„Naďalej si však myslíme, že štát svojou politikou RegioJet diskriminuje a rovnako tak aj sociálne skupiny cestujúcich, ktorým sa rozhodol preplácať cestovné iba v rýchlikoch ZSSK. Preto budeme tieto kompenzácie po štáte aj naďalej požadovať, pokiaľ nedôjde ku kompromisu. Študenti i seniori by mali mať taktiež právo vybrať si, s ktorým dopravcom chcú na železnici cestovať. Štát to nebude stáť ani o cent naviac, naopak, výrazne by ušetril, keďže RegioJetu by stačili oproti štátnej spoločnosti polovičné kompenzácie – druhú polovicu by sme zaplatili z vlastného vrecka,“dodáva Radim Jančura.
RegioJet má veľký záujem o dlhodobé skvalitňovanie servisu pre slovenských cestujúcich, stopercentné zľavy pre sociálne skupiny, ktoré kompenzuje vláda iba štátnemu prepravcovi v rýchlikoch, však absolútne rozbili trhové prostredie. V konečnom dôsledku môže na takéto nezodpovedné rozhodnutia štátu najviac doplatiť cestujúca verejnosť.
Fotogaléria k článku:
Komentáre k článku:
UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.