"Pýtajú si veľké poplatky za uskutočnený hovor, a kým niečo vybavím, tak ten kufor aj prevolám."
Ahojte cestovatelia, potrebovala by som od vás radu, a chcem sa spýtať, či sa to už niekomu stalo a ako postupoval.
Toto sa mi stalo:
Dňa 14.9.2016 som letela z Keflavíku do Budapešti. Robila som online check-in 13.9.2016, no trvalo mi to 4 hodiny kým sa mi ho podarilo dokončiť. Strašne im blbla webová stránka, vyhadzovalo mi stránky s error upozorneniami, prípadne mi nezobrazovalo korektne stránku. Po dlhšom pobyte v krajine sa mi nazbierali veci a tak som bola nútená si zabezpečiť ešte jednu veľkú batožinu, ktorú som si chcela zakúpiť počas vykonávania check-inu. Keď som sa pokúšala prikúpiť jednu veľkú batožinu, na prvý pokus transakcia neprebehla, čakalo sa na priebeh transakcie čo obyčajne u mňa prebehne do 5 minút. Dala som im pol hodinu. Potom som si povedala, že možno nechce transakcia prebehnúť kvôli tomu, že letenku som kupovala z inej karty. Tak som sa pokúšala spraviť druhú transakciu s kartou, s ktorou som kupovala aj letenku, ale skončilo to podobne ako v prvom prípade. Na tretí pokus som to skúsila znova s prvou kartou, ktorú mi nakoniec vzalo a transakciu potvrdilo. U predchádzajúcich dvoch transakcií stále svietilo, že transakcia neprebehla. Po celý čas som so stránkou bojovala, kvôli výpadkom.
Po týždni (21.9.2016) som išla na účet a zistila, že mi za jeden kufor stiahli poplatok aj z jednej aj z druhej karty. 2x po 58 eur.
Hneď som im písala sťažnosť, no na odpoveď čakám už vyše mesiaca. Pred 2 týždňami som im volala na zákaznícku linku, tam mi povedali, že na odpoveď sa čaká aj mesiac.
Neviete mi prosím vás niekto poradiť, ako ďalej postupovať? Skúšala som nájsť aj nejakú telefónnu linku, ktorá by bola zadarmo, ale márne. Pýtajú si veľké poplatky za uskutočnený hovor, a kým niečo vybavím, tak ten kufor aj prevolám.
Ďakujem za prípadné odpovede a rady.
Komentáre k článku:
UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.