Pol roka s autobusmi RegioJet
RegioJet |MM| Pol roka s autobusmi RegioJet: Cestujúci si ich obľúbili. Žlté autobusy previezli na linke Banská Bystrica – Nitra – Bratislava už 222 tisíc cestujúcich a ich počet stále rastie.
Súkromný autobusový dopravca RegioJet podnikateľa Radima JANČURU prepravil za pol roka prevádzky na trase Banská Bystrica - Nitra - Bratislava vysoký počet cestujúcich. Od začiatku februára do začiatku augusta – čiže za pol roka fungovania sa žltými autobusmi odviezlo takmer 222 tisíc cestujúcich.
„Ďakujeme všetkým našim zákazníkom za priazeň a podporu“, hovorí Ivana KAŠICKÁ, riaditeľka autobusovej dopravy RegioJet. „Sme naozaj radi, že si verejnosť naše služby obľúbila. Svedčia o tom stovky pochvál a poďakovaní, ktoré nám zákazníci posielajú.“
Už pol roka prevádzkuje dopravca RegioJet luxusné autobusové spojenie Banskej Bystrice s Nitrou a Bratislavou. To cestujúcim ponúklo úplne nový koncept služieb, o akým by sa im dovtedy ani nemohlo snívať, že sa stane bežnou súčasťou každodenného cestovania. Vstup dopravcu na trasu znamenal aj výrazné zníženie cien oproti pôvodnému stavu.
O tom, že si cestujúci palubný servis naozaj obľúbili, svedčí aj vyše 200 tisíc skonzumovaných nápojov zdarma rovnako ako aj desiatky kilometrov novín a časopisov, ktoré sú poskytované na palubách autobusov RegioJet zdarma.
Najmodernejšie autobusy v Európe a nadštandardné služby ako samozrejmosť
RegioJet prichádzal na Slovensko s plánom zmeniť pohľad ľudí na verejnú dopravu. Aj cestovanie autobusmi sa môže zmeniť na zážitok. Na svojej autobusovej linke z Banskej Bystrice cez Nitru do Bratislavy začal premávať s luxusnými autobusmi v špičkovom prevedení Fun&Relax.
Jedná sa o najmodernejšie autobusy v Európe. Všetky sú vybavené inovatívnym multimediálnym systémom Funturo, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre žltého dopravcu. Jedná sa o dotykové obrazovky zabudované priamo v kožených sedadlách, z ktorých si cestujúci môžu pozrieť filmy, či počúvať hudbu. Okrem toho môžu sledovať aktuálne vysielanie v TV, počúvať rádio, surfovať po internete, pozerať predpoveď počasia, sledovať polohu autobusu na mape, či si dokonca zahrať rôzne online hry.
V každom autobuse je prítomná stevardka, alebo stevard, ktorí sú pripravení pomôcť v prípade vyskytnutia sa akýchkoľvek problémov či otázok. Zároveň poskytujú tzv. Žltý servis. Ten v sebe zahŕňa nápoje počas celej cesty v neobmedzenom množstve zdarma. Cestujúci si môžu vybrať kávu, čaj, cappuccino, alebo čokoládu. V ponuke je zadarmo aj aktuálna denná tlač a palubný časopis. V prípade záujmu si môžu cestujúci zakúpiť aj drobné občerstvenie za mimoriadne výhodné ceny. Autobus je plne klimatizovaný. K dispozícií je aj WC. Pri každom dvojsedadle sa nachádza elektrická zásuvka pod napätím 230V. V autobusoch je možnosť pripojiť sa na bezplatnú Wi-Fi sieť.
Zníženie cien až o 60%
Vstup RegioJetu na trasu Banská Bystrica - Nitra - Bratislava znamenal okrem mimoriadneho zvýšenia kvality služieb aj ohromné zníženie cien. Kým dovtedy stál najlacnejší lístok medzi Nitrou a Bratislavou
€ 4,60, dnes môžu cestujúci cestovať s RegioJetom iba za € 2,-. Navyše všetci majú 100% istotu, že počas cesty nebudú stáť. Ku každému lístku dostane totiž cestujúci zdarma miestenku – preprava cestujúcich je takto maximálne pohodlná a bezpečná. Zákazníci si môžu cestovné lístky zakúpiť cez internet v prehľadnom rezervačnom systéme, kde si v schéme autobusu vyberú miesto ktoré im vyhovuje naviac. Lístky sa dajú zakúpiť pohodlne aj cez mobil prostredníctvom jednoduchej mobilnej aplikácie, alebo priamo pred jazdou u vodiča.
Počet cestujúcich stúpa každým mesiacom
Práve nadštandardnými službami a vynikajúcim zákazníckym servisom stevardov si získali žlté autobusy RegioJetu veľkú obľubu u zákazníkov. Každým mesiacom sa nimi vezie stále viac a viac cestujúcich. Nedávno musel dopravca pristúpiť k zahusteniu spojov, čím sa zaviedol 15 minútový interval autobusov do Bratislavy v rannej špičke.
"Od pondelka 10.08.2015 reagujeme na zvýšené požiadavky našich cestujúcich a grafikon opäť zlepšujeme. Poobede budú naše autobusy vychádzať z Bratislavy už každých 30 min.", hovorí Ivana KAŠICKÁ.
Kým vo februári začínal RegioJet prevádzku s 28 spojmi denne, už po pár mesiacoch musel pristúpiť k navýšeniu počtu spojov. Tie dnes jazdia až 38x denne.
Nekalé praktiky konkurencie a konanie nitrianskych politikov proti záujmu občanov
Hoci RegioJet vystupuje voči konkurentom absolútne férovo a jediným ihriskom pre vzájomné zápasenie je pre nás KVALITA SLUŽIEB ZÁKAZNÍKOM, konkurencia sa v Nitrianskom kraji od začiatku snaží hádzať RegioJetu polená pod nohy.
"Je nám ľúto, že aj napriek tomu, že sa snažíme hrať korektne, konkurenční dopravcovia namiesto zlepšovania svojich služieb vyvíjajú nekalé praktiky a namiesto férovej súťaže sa nás snažia prostredníctvom úradníkov platených z daní občanov vytlačiť z hry,“ dodáva JANČURA.
Rozhoduje zákazník a jeho názor
Aj napriek neustálym obštrukciám zo strany politikov, získavajú autobusy stále väčšiu priazeň cestujúcich so záujmom o kvalitnú dopravu. Denne dostane dopravca od svojich zákazníkov desiatky pochvál, ktoré chvália najmä palubný servis a prácu ochotného palubného personálu:
Jazda Vašim autobusom mi ukázala, ako má vyzerať výborný servis a ako sa postarať o zákazníka. Bola som prekvapená z milého prístupu stevardky i vodiča, ktorí mi bez frflania pomohli s kufrom, stevardka ma navigovala na moje miesto, ukázala mi, ako používať tablet na sedadle predo mnou, takže som sa počas dlhej cesty nenudila, surfovala som po internete. Tiež ma potešilo, že som si mohla dobiť mobil. Zadarmo som dostala kávu. Cestu som si mohla skrátiť čítaním časopisu, ktorý som si mohla vybrať a zobrať so sebou domov. Počas celej jazdy sa o moje pohodlie starala milá slečna, pri vystupovaní sa na mňa milo usmievala a poželala mi pekný deň. Za neuveriteľné 2€ som mala pomaly wellness pobyt v autobuse. Najlepšia cesta v mojom živote! Ak by ste nejazdil do Nitry, asi by som sa zamýšľala nad kúpou auta, lebo žiadna iná spoločnosť mi neponúkne to čo Vy!
Cestovala som zatiaľ len párkrát, ale rada konštatujem, že sa konečne niekto správa k ľudom ľudsky, zdvorilo, s úsmevom a vždy ústretovo (tak, ako som sa s tým stretla v zahraničí a tak, ako by to malo byť). Je to potom potešenie aj pre cestujúceho, ktorý si vyberie opakovane vás - aj kvôli personálu, kvôli pohodliu, prehľadnosti stránky, jednoduchosti rezervácie a kúpy cestovného lístka.
Plusom je občerstvenie vo forme nápojov a možnosti stravy a bezplatný prevoz batožiny.
Prajem vám veľa úspechov a pri takomto prístupe isto stále viac spokojných cestujúcich a dúfam, že sa neprajníkom nepodarí utlačiť vás.
Včera som po prvý krát cestovala vašou spoločnosťou z Nitry do Bratislavy a bola som ohromená službami, ktoré v autobuse ponúkate. Najviac ma potešila práca stewardky a vodiča, ktorí sa už pri autobuse milo usmievali na cestujúcich. Neskôr počas jazdy sa o naše pohodlie začala starať stewardka, ktorá bola veľmi milá a s úsmevom odpovedala na každú moju otázku. Týmto by som chcela veľmi poďakovať vašej spoločnosti, ktorá pozdvihla úroveň cestovania na Slovensku a tak isto chcem poďakovať posádke, pretože mi spríjemnili deň.
Chcela by som sa s Vami podeliť o svoj zážitok na ceste z BA do BB a späť. V prvom rade komfortnosťou a výbavou autobusu, ale najmä prístupom personálu. Od rána boli veľmi dobre naladení, usmievaví, celú cestu sa o nás starali a so všetkým nám vyšli v ústrety. Až som neverila, že som na Slovensku...
Ďakujem za cestu!
Vlakový a autobusový dopravca RegioJet na Slovensku prevádzkuje na vlastné komerčné riziko luxusné vlaky InterCity na trase Bratislava – Žilina – Košice a EuroCity s trasou Košice – Žilina – Ostrava - Praha. Taktiež nedotovanú komfortnú autobusovú linku z Banskej Bystrice cez Nitru do Bratislavy v štýle Fun&Relax a na základe objednávky Ministerstva dopravy Slovenskej republiky vo verejnom záujme vlakovú linku Komárno – Dunajská Streda – Bratislava. V súčasnosti je v príprave aj luxusná medzinárodná autobusová linka Bratislava – Letisko Wien Schwechat – Viedeň.
Komentáre k článku:
UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.